PIERWSZY W POLSCE PODPIS ELEKTRONICZNY Z KTÓREGO SKORZYSTASZ ZA POMOCĄ SMARTFONA!
Jak działa SimplySign?
Za pomocą SimplySign podpiszesz:
- umowy
- oferty handlowe
- wszelkie dokumenty firmowe
- e-faktury
- dokumentacje medyczne
- dane przesyłane do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF)
- zgodę na przetargi czy aukcje elektroniczne
- korespondencję z urzędami administracji publicznej
![edeklaracje](https://simplysign.certum.pl/wp-content/uploads/2016/12/edeklaracje.png)
![krs](https://simplysign.certum.pl/wp-content/uploads/2016/12/krs.png)
![epuap](https://simplysign.certum.pl/wp-content/uploads/2016/12/epuap.png)
![panstwowy](https://simplysign.certum.pl/wp-content/uploads/2016/12/panstwowy.png)
![giodo](https://simplysign.certum.pl/wp-content/uploads/2016/12/giodo.png)
![zus](https://simplysign.certum.pl/wp-content/uploads/2016/12/zus.png)
SimplySign jest przygotowany do współpracy z systemami urzędów i administracji jak również do wymiany dokumentów między przedsiębiorstwami.